| מספר ספק משרד הביטחון: 11013915 | הדקל 2 רמת ישי | Whatsapp - 052-5513531

מה הוא דפוס רשת – דפוס משי?

מהו דפוס משי?

האם שיטת דפוס זו בהכרח עדיפה על פניי שלל השיטות הקיימות כיום בשוק?

עד לא מכבר, על מנת לרכוש חולצות ממותגות או להדפיס כמות גדולה של מוצרים, היה עלינו להשקיע בתקשורת עם חנויות שונות ולקוות שיש את סגנון החולצה שאותה אנו מחפשים, באיכות טובה ובכמות המתאימה, ושהיא במקרה גם תקלע לסגנון המבוקש – או ליצור ליין אופנה חדש שעלותו גבוהה יחסית, במיוחד כשמדובר על כמויות קטנות יחסית, כמו 25 או 30 פריטים.

אולם במציאות המתקדמת שאנו חיים בה, אין כיום יותר צורך בחיפושים מפרכים אחר חנות מתאימה שמספקת את סגנון הביגוד שמתאים לך. המאה ה-21 מאפשרת לך להזמין חולצות ופריטים נוספים בסגנון ובכמות הרצויים ללא סיבוכים מיותרים - עם משלוח מהיר עד לביתך. וכל זאת הודות לדפוס משי, עליו מיד נרחיב.

אז איפה ניתן למצוא חברה מקצועית שמבצעת דפוס משי באיכות גבוהה? מה העדיפות של דפוס משי על פני שלל אופציות הדפוס הקיימות כיום בשוק? והאם בחירת חברה חיצונית להדפסה איכותית עדיפה בהכרח על פני שאר האופציות? במאמר הבא ננסה לעשות לך קצת סדר בתחום, בדרך לקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורך.

מהו דפוס משי - ומדוע כדאי לבחור בשיטה זו?

בפשטות, דפוס משי הוא שיטת הדפסה דרך רשת צפופה, שחלק מהחורים בה נאטמו כדי ליצור את העיצוב שברצוננו להדפיס. מכיוון שמדובר ברשת, ניתן לפרוס אותה גם על גבי בדים או משטחים ישרים - וגם על גבי משטחים בעלי צורות גיאומטריות שונות, כגון ספלים, אהילים, גופים בעלי עיקולים או קימורים ועוד.

למעשה, השיטה עברה שדרוגים לאורך השנים וכעת מושתתת על גלופות – מסגרות מתכתיות המאפשרות אטימה של חלקים שונים ברשת תוך שימוש באור באורכי גל ספציפיים, המוקרנים מבעד לשקפים מיוחדים, שבתורם חוסמים חלקים מהאור וכך אנשי המקצוע יכולים להקשות רק חלקים מסוימים מחומר האטימה על גבי הרשת.

וכתוצאה מהתהליכים הללו, דפוס משי היא שיטת ההדפסה הטובה ביותר והמשתלמת ביותר עבור מגוון רחב של צרכים. אמנם, חשוב להבין, אמנם תהליך יצירת השבלונה לוקח זמן מה, אך הדפסה מסוג זה היא איכותית ביותר, עמידה לאורך זמן ומחירה משתלם במיוחד אל מול שאר האופציות הקיימות כיום בשוק.

כמו כן, כדאי להביא בחשבון כי דפוס משי לא מאפשר הדפסה של כל צורה שהיא, או יצירה של עיצובים המכילים אלמנטים עדינים מאוד – אולם כשעושים זאת באופן מקצועי, ניתן להגיע לתוצאות מדויקות ואיכותיות, הן בכל הנוגע לגוונים המבוקשים והן להדפס עצמו. לכן, כאשר בוחרים בסוג הדפסה מאיכות זו אנו ממליצים לא לקחת סיכונים מיותרים ולבחור בחברה איכותית ומנוסה שתדאג לספק לך חולצות באיכות גבוהה.

אנו ממליצים לבחור בדפוס משי בגלל כמה סיבות:

  • הסיבה הראשונה ואולי החשובה ביותר היא עלות ההדפסה. כאשר מדובר בהזמנות כמויות, הדפסה מסוג זה מציעה את העלות משתלמת ביותר.
  • כאשר רוצים להדפיס דפוס בהיר על בגדים כהים - נתקלים בקשיים. באמצעות דפוס משי ניתן להוסיף דפוס בהיר על כל גווני הבגדים בקלות וביעילות: חולצות שחורות, בדי כותנה וביגוד כהה.
  • דפוס משי משמש פתרון פרקטי ואיכותי מאוד להדפסה גם על בגדי חורף וגם על בגדי קיץ.
  • לעיתים רבות, ישנן חברות שמספקות סוגי הדפסה פשוטים שאיכות ההדפסה זולה ולא עמידה. כאשר בוחרים בהדפסה מסוג דפוס משי אמנם עבודת הכנת הגלופה לוקחת זמן מה אך ניתן להיות רגועים שההדפסה איכותית ועמידה לאורך זמן רב.
  • יש הרבה סוגי הדפסות שמתאימות רק לסוג ספציפי של בגדים\חומרים מסוימים. הדפסה מסוג דפוס משי מתאימה למגוון רחב של בגדים – הדפסת משי על בגדי עבודה, על בגדי חורף וקיץ, דפוס משי על חולצות לטיול שנתי – כמו גם על גבי מגוון רחב של חומרים – כגון מתכת, כותנה, פלסטיק ועוד.

המומחים בדפוס משי לרשותך

המומחים של ד.ש עיצוב והדפסה מציבים דגש על דפוס משי באיכות גבוהה בלבד. עם ההתקשרות הראשונית נקבל את העיצוב שברצונך ליצור ונכין גלופה עבור הדפוס המבוקש. לאחר שניצור את הגלופה, נתחיל בהעברת הדפוס אל הפריטים המבוקשים ובכמות הרצויה - ולאחר הדפסת הפריטים נדאג לספק לך משלוח ישיר עד לפתח דלתך.

כאשר מדובר בהדפסה איכותית ועמידה לאורך זמן, באיכות ללא פשרות ובמחיר משתלם במיוחד, ד.ש עיצוב והדפסה היא הכתובת. ביכולתך ליצור עמנו קשר עוד היום בטופס 'צור קשר' שבאתר או בטלפון 052-5513531.

דילוג לתוכן